01 March 2008

to an end.

s'a terminat AdRevolution3. creative's day a cam facut furori (poate pentru ca andi moisescu a moderat prima jumatate a discutiilor), dar evenimentul nu a avut amploarea pe care as fi asteptat'o de la unul de seama lui, aflat la cea de a 3a editie. cel de anul trecut ma miscase profund, dar poate asta a fost si din cauza ca eram o tanara boboaca impresionabila. sala agir nu avea prestanta care s-ar fi impus evenimentului, dar urmeaza TeachMe curand.

photoblog:







ziua 3.






ziua 4.

over and out.

3 comments:

Just Blank said...

El e! =D
poza 3 - thanks for the high-res. Mi-ar fi placut sa vin si eu mai ales in ziua aceea.

Ai idee cum e recolta de la TeachMe din anul acesta?

jette. said...

heh hee. sefulica?

cred ca de maine incepe TeachMe. o sa ma duc sa imi abuzez camera si pe acolo si poate o sa te bucuri de inca cateva imagini hi-res. si asta e doar la dimensiunea small.

wait and see.

Just Blank said...

Daca mergi mai pe seara sa imi zici si mie, ca as vrea sa trec sa vad ce se mestereste pe acolo. Daca n-o fi cu banat...

Also, am auzit ca vine si Fozzie la seminarii - si tare as vrea sa stiu cand.