02 September 2007

Canada, eh?

Titu Maiorescu era ingrijorat in 1868 ca Romania este o tara a formelor fara fond si ca expansiunea rapida a culturii este periclitata de o aparenta care nu adaposteste nimic substantial. cu un an inainte Canada devenise dominion britanic, castigandu'si relativa independenta la 1 iulie. Canada s'a dezvoltat insa pana azi mult mai rapid si mai gol decat Romania. Canada are forma Statelor Unite, dar fondul catalizat si crud. Romania a evoluat prin asimilare, de'a busilea, angrenandu'se in evenimentele care au cuprins'o.
Canada este precedata de reputatie si de evenimente. pentru ea totul s'a intamplat prea repede pentru a se dezmetici. Canada este o tara goala. norii trec prea repede pentru a avea timp sa vada ce se intampla sub ei. e prea mare ca sa cuprinda ce se intampla in ea. si casele se construiesc din lemn, apoi se 'captusesc' cu caramida. e prea usor ca sa dureze. canada e o tara care a crescut cu vitamine si steroizi, expandata si insuficienta.

imi place tara mea cu temperaturi stabile, vreme previzibila si cladiri din beton armat. imi place tara mea cea inapoiata si chinuita. imi place tara mea cea temperat-continentala. imi place tara mea cea trasa din daci si romani.

si nu cred ca asta e patriotism.

4 comments:

Anonymous said...

as fi curioasa, poate intr-un alt post, si de justificare..pentru acest "imi place tara mea" destul de surprinzator pentru tine :)

Anonymous said...

omg ai blog

jette. said...

erm... da. 'for the mortgage'.

Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.